Hivda

Hivda
@Hivda2172
Beklemekten yoruldum...
Yüksek ego ve kibir ezik ve kompleksli insanların kendi acizliklerini gizleme yöntemidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geç kalınmış bir sevgi, idamdan sonraki affa benzer.
En güzel kuş ümittir, kalbinizde hiç susmaz.
Okuyarak inan, inanarak düşün, düşünerek yaşa, yaşayarak yücel!
Başkaları için kendinizi unutursanız, o zaman sizi daima hatırlayacaklardır.