Hivda

Hivda
@Hivda2172
Beklemekten yoruldum...
Hayat senin bakışında anlam kazanır. Ya sadece bir noktayı görürsün, hayatın akıp gider, sen farkına varmazsın ya da görebileceğin tüm güzelliklerin tam ortasında hayatı yaşarsın, akıp giden zamanın anlam kazanır. Hayatın anlamı senin bakışlarında gizli...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ben on dört yaşındayken babam o kadar cahildi ki yanımda olmasına tahammül edemezdim. Ama yirmi bir yaşına girdiğimde öyle çok şey biliyordu ki yedi yılda nasıl öğrendiğine şaşırdım."
Heeey Ne duruyorsun be, at kendini denize: Geride bekleyenin varmış,aldırma; Görmüyor musun,her yanında hürriyet ; Yelken ol, kürek ol, dümen ol, balık ol, su ol; Git gidebildiğin yere...
Şiir
Hayat, çatIak bardaktaki suya benzer! İçsen de tükenir, içmesen de. Bu yüzden hayattan tat aImaya bak. NasıI oIsa bitecek!
Gözler yaşarmadıkça gönüllerde gökkuşağı oluşmaz.