Bulgakov'un Fantastik bir romanı... Şeytan odaklı birkaç eseri daha var. Bazen korku gerilim filmi izliyor gibi oluyor insan. Kitabın yarısına kadar hemen hemen kim ya bu usta ve margarita dememek elde değil. Sonrasında, ben pek ilişkiyi kuramamış olsamda giriveriyorlar konuya. Biraz dağınık geldi bana... sonuna doğru az da olsa toparlanıyor bazı şeyler. Ama ilk kısımlar bence kitabın en güzel yerleri.