Apsuva.

Apsuva.
@Hkla
Benimle konuşmak isteyip yazacak bir şey bulamazsan..ben boş mesaj gelmesinden rahatsız olmam...
Bir ormanda bekliyorum seni orda kır beni..
1000Kitap
Reklam
Bazen hiçbir şey yolunda gitmez, her şey uygunken bile ölemezsin mesela.İyi tarafından bakılacak hiçbir yanı yoktur bazen,bazı düşüncelerin.
1000Kitap
Sevgili gece hapla intihar ederken musluk suyu içmeyen adam kadar sevseydim bu hayatı keşke...
1000Kitap
Herkesin kendisine en uzak olduğu bir nokta vardır ve orada hiçbir his yaşamaz.
1000Kitap
Beklerken mevsimler değişiyor dallarınızda çiçek açtıracak öpücükleri kaçıyor,yaprak dökümlerine razı oluyorsunuz,ben de öyle.
1000Kitap