Apsuva.

Apsuva.
@Hkla
Benimle konuşmak isteyip yazacak bir şey bulamazsan..ben boş mesaj gelmesinden rahatsız olmam...
Beklerken mevsimler değişiyor dallarınızda çiçek açtıracak öpücükleri kaçıyor,yaprak dökümlerine razı oluyorsunuz,ben de öyle.
1000Kitap
Reklam
Başına iyi bir şey gelse, iyi bir şey olduğunu anlayana kadar, neden bunlar hep benim başıma geliyor diye dövünecekti, hiç alışkın değildi.
1000Kitap
Şu an öyle bir karar alacağım ki ne yarın uygulayacağım ne de yarından sonra hatırlayacağım.
1000Kitap
Kendi kendini getirdiğin yerden seni senden başka kim çıkarsın.?
1000Kitap
Yarın olmayacakmış gibi oturuyorum
1000Kitap
Reklam