Bazen çok şey bilmek insanı köreltiyor, düşüncelerini daraltıyor. Bildiklerine, ön kabullerine, yargılarına takılıp kalıyor insan. Bildiğinin dışında hiçbir gerçek ve olasılık yok zannediyor. Bazen insan tüm bilgilerini unutup yeni baştan düşünmesi gerekiyor değil mi?