Kapağına baktığımızda gayet çocuksu bir hikaye bekliyoruz zira öyleydi de ama içinde özellikle Batı insanının kullandığı +18 argo cümleler,kurgu bulunmakta.
13 - 14 yaşındaki bir çocuğun bu tarz şeyleri günlüğüne yazması neyse de annesinin bunları gerçekleştirmesi, batıda belki de normal bile karşılanabilecekken bizim yetiştiğimiz kültür ve yaşam farkından dolayı tasvip edemeyeceğim şeyler. Ve rahatsız edici geldi açıkçası.
Ben bu tarz detaylara önem verdiğim için size de yorumlarken söylemek istedim
Kitabın fikri gerçekten ama gerçekten çok güzel.
Dili biraz karışık diyebilirim çünkü bolca yabancı dilden sözcük var ve çoğunun anlamı yok.
Sonuç olarak sanırım kitap keşfine çıkarken sadece kapağına düşmemem gerektiğini anladım sanırım.
Özetle :
İçten bir şekilde tavsiye edebileceğim bir kitap olmadı bu.Çünkü ben bi kitabı bitirdikten sonra doyuma ulaşmak istiyorum. Bi huuhh çekmek istiyorum ama bu kitap bana o duyguyu yaşatmadı.