H.C.

H.C.
@Hlmcc
Düşüncelerini buzun üzerinde serinletemiyorsan, hararetli tartışmalara girme.
Sayfa 40·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsanlar iyiliklerini ve kötülüklerini kendileri verdiler kendilerine. Onları almadılar, bulmadılar da, gökten de inmedi hiçbiri. İnsan varlığını sürdürebilmek için önce şeylere değer biçti, şeylerin anlamını insan yarattı, insan anlamı yarattı. Kendine 'insan' demesi bu yüzden, değer biçen demektir bu."
Sayfa 39·Kitabı okudu
İyi ve kötü dediğimiz şey bizimle var olduysa eğer, onu yaratan olarak aynı zamanda onu ortadan kaldıracak güce de sahip olamaz mıyız?
Sayfa 38·Kitabı okudu
Birinde bir şey fark ettiğinde onu alevlendirirsin de, bu nedenle koru kendini küçük insanlardan! Karşında kendilerini küçük hissettiklerinden içlerinde küçüklük alevleri yanar, intikam içinde tutuşur. Onlarla karşılaştığında ne kadar da suskun olduklarını fark etmedin mi? Güçlerini kaybettiklerini görmedin mi? Sönmek üzere olan bir ateşten çıkan duman misali..."
Sayfa 38·Kitabı okudu
"Korkaklar sana çoğu zaman kendini sevimli gösterirler. Hep aynı kurnazlıktır bu, çünkü korkaklar kurnazdır da... Onlar hep çok çok düşünür, hep de şüpheli gelirsin onlara. Zaten çok düşünülen ne varsa şüphelidir. Onlara nazik davransan kendilerini aşağıladığını düşünürler ve senin iyiliklerine gizli kötülüklerle yanıt verirler.
Sayfa 37·Kitabı okudu