Kitap ilk okumaya başladığınız andan itibaren sizi kendine çekecektir. Gercekten cok güzel bir anlatımı var. Okurken acaba sonrası nasıl olacak diyebileceğiniz kitaplardan.
Kitabı ilk okumaya başladığımda çok dağınık geldi. Biraz sıkıldım diyebilirim ama sonlara doğru güzelleşiyor. Sonlara yaklaştıkça elimden bırakmak istemedim. Hatta şöyle bir kanıya vardım yakın bi zamanda filmini yapabilirler diye düşünüyorum. Polisiye türünde kitap sevenler için güzel bir kitap.
KefaretSimon Toyne · Nemesis Kitap · 2016176 okunma