Çoğu insana hıkaye yazmak bile zor gelirken Tolkien bir mitoloji yaratmış.Tanrılar,devasa canavarlar ve kahramanlıklar dolu.Kendisine ayrı bir dünya yaratmak cidden mükemmel bir şey.Kitapta bir sürü farklı hıkaye var ve hepsi gerçekten akıcı ve etkileyici.Oldukça özgün bir kitap,her şey kendi hayal gücünden ortaya çıkmış.Bana kalırsa başyapıtı.Fantastik hikayeler seviyorsanız ya da yunan mitolojisi tarzı şeyleri seviyorsanız kesinlikle okumalısınız.İyi okumalar.