Mrs.Maestro

Mrs.Maestro
@Hopefulll
Mesaj kısmını kullanmıyorum.
Bazen de kaçış ve sığınak...
"Bize kitaplara gömülmekten başka çıkar yol bırakmayan kötü insanlara minnettarız." 🍁
Mrs.Maestro
Teşekkür ederim😊🙏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen de kaçış ve sığınak...
"Bize kitaplara gömülmekten başka çıkar yol bırakmayan kötü insanlara minnettarız." 🍁
Mrs.Maestro
Çok doğru. Iyi okumalar diliyorum:)
Düzeni bozmayın
Çünkü basit bir iskemlenin eski yerinden başka bir yere, başka bir biçimde yerleştirilmesi keyfimi kaçırır, dünyaya küsecek kadar çileden çıkmama neden olabilirdi.
Sayfa 8 - Beyaz Geceler-İlk Gece·Kitabı okudu
Edebiyat
Mrs.Maestro
Küsmek için bahane ararken ben😅