Yalnızım
Ayağımın altında titreyen toprak,ağaçlar ve gökyüzü hep gitmiş..
Artık yalnızım...
Yalnızım.
Şimdi rüzgar canımı acıtıyor.
Ve dünya gri.
Ben ise burda yalnızım...
Beni göremiyor, beni görmüyor.
- Ne yüzünün döndüğü yöne hakim olabildim ne de gözlerini kapatığında kaplayan karanlıkta bir ışık. O kadar güzel hiç mişim ki ömründe sorsan bir yabancı bir el bir hiç kimse.
Sen hep papatya gibi kal..
Saf, güzel ve masum.
İyiler seni kökünle sevecektir..
Kötüler yapraklarını hiç uğruna yolarak.
Sen kal papatya gibi hep.
Masum, saf ve güzel.