Yalnızım
Ayağımın altında titreyen toprak,ağaçlar ve gökyüzü hep gitmiş..
Artık yalnızım...
Yalnızım.
Şimdi rüzgar canımı acıtıyor.
Ve dünya gri.
Ben ise burda yalnızım...
Beni göremiyor, beni görmüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
- Ne yüzünün döndüğü yöne hakim olabildim ne de gözlerini kapatığında kaplayan karanlıkta bir ışık. O kadar güzel hiç mişim ki ömründe sorsan bir yabancı bir el bir hiç kimse.