Belki de en kötü insanlar, bilimsel uzmanlıklarını ve etkileyici ünlerini siyasete karıştırarak cilasız güç oyunlarıyla azınlıklar ve zayıf kitlelerin ezilmesine yol açan bilim adamlarıdır. Bu bilim adamları bir de siyasal mevkiye yerleşirse, kötülük kat be kat artmaktadır.