Biraz spoiler ama olsun..
Sonunda holmes öldü diye ağlamıştım..
Duygusallığımdan mıdır bilemem ama yazar bütün kitaplarında olduğu gibi kalemi iyi kullanmış..
Yine ustalıkla yazılmış,şaşırtan ayrıntılarla donatılmış ve ince detaylarla olayları başkalaştırmış..
Matematik ile alakası şu ki baş düşmanı bir matematik dehası..
Kitap ilk başlarda anlaşılması zor geliyor.
Fakat devam edildikçe anlatılan olayın ilgi çekici olduğunu görüyorsunuz.
12 tane birbirinden güzel yazılmış hikayeler..
Aşkı,ölümü,yaşantıyı....
Anlatılanlar mutlaka size bir şey katacaktır...