İrem

İrem
@Httpirem
~Yağmur yağıyor, sen okyanusa şemsiye uzatıyorsun. ~Kimsenin hikayesini kınamayın, henüz sizinki bitmedi.
Klişe fantastiklerden sıkıldıysanız şans verin
8/10
·448 syf.··
2025 7. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2025 00:30
(Spoi YOK) Ben artık fantastik kitaplarda ne olacağını ezberledim bayıyor derseniz bu kitabı okuyabilirsiniz. İnanılmaz ters köşeleri yoktu yalnızca bildiğimiz sürekli okuduğumuz olaylar değildi. Yazar fantastik olayları güçleri gerçekten çok güzel yazmıştı. Savaşa hazırlık sahneleri olsun birçok şey gerçekçi yazılmıştı. Bölümler gerçekten gereksiz uzatılmamıştı her şey tam olması gerektiği gibi kitapta yazılan her kelime altı dolu idi. Bomboş sayfalarca bizi geçiştirerek işgence edilmiyordu. Beni rahatsız eden tek kısım yani diyalog neredeyse çok azdı sadece Mara ve Rae'yi okuyor gibi geliyordu biraz daha diğer tanrılar ile Maranın sohbeti olsa çok daha iyi olurdu şöyle örnek vereyim Mara bir yere gidiyor ve orada 1 hafta süre geçiriyor ve kitapta yazılan "ben orada 1 hafta vakit geçirdim ve sonunda son gün geldi" gibi cümleler vardı yani daha fazla açılabilirdi bize çok güzel bilgi aktarımı yapılabilirdi cümlelerden birkaç anlam kendimiz çıkarsak çok daha güzel olurdu. Çoklu karakterler evet vardı ama onların hayatına değinseydik onların ağzından sayfalar okusaydık daha güzel olabilirdi (Yazar yan karakterler için ayrı kitap yazacağını söylemiş bir röportajında) Yan karakterlerin olması kitabı eğlendiriyordu gerçekten okurken sıkmıyordu her tipten karakter vardı. Mara güçlü karakterdi hakkı yenilemez kendisi kimseye muhtaç değildi. Sadece bu kitapta çok tekrar ediyordu mara sen özgür kadınsın, mara kimseye bağlı olmayan gibi kelimeler tekrar ediyordu. Mara'yı sevdim gerçekten o kadar güçlü yazılmasının hakkını veriyordu aptal haraketleri yoktu bazıları Mara'nın her yerde açık sözlü, dik konuşmasını sevmemiş ama hayır her karakter dört dörtlük olacak değil bunlar da karakterin kusurları her insan gibi Açıkçası kusursuz bir karakter yazılsaydı asıl onu sevmezdim
Roman
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023967 okunma
Okuyanbirordek☆ isimli okura yanıt verildi
İrem
Teşekür ederimm🥺🥺
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yılın favorisi desem?
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 26. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2024 00:00
"ÖLÜ TANRI'NIN ŞARKISI" KİTAP İNCELEMESİ Herkese selam Troyalılar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir? Bugün harika bir kitabın incelemesiyle geldim. Vakit kaybetmeden başlıyorum. Konusundan bahsedecek olursam Mara tanrılara inanmayan ve istemediği hâlde Tanrı Apollon'a gelin olarak sunulmak için eğitim gören bir kızdır. Mara o önemli gün geldiğinde seçilmeyeceğini ve yaşayacağı sade hayatı hayal ediyordu. Ta ki gelini seçecek olan Güneş Mara'nın üzerine doğana kadar. Artık Apollon'un seçtiği gelin Mara'dır ve tapınakta ritüel yapması gerekmektedir. Peki Mara ritüel sırasında bir hata yaparsa ve yanlış tanrıyı, Kehanet Tanrısı Rae'yi çağırırsa ne olur? Mitolojiyi merak ettiğim dönemlerde çıkmıştı bu kitap. Çıktığı andan beri deli dehşet merak ediyordum zaten ama bir türlü alıp okumaya fırsatım olmamıştı. Okuduğum an bu kadar geciktirdiğim için o kadar pişman oldum ki. Keşke yazarın kalemiyle daha önce tanışsaydım. Konusu kitabı okumanız için temel neden olabilir. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen kalemi çok kuvvetliydi. Fantastik evrenin hazırlanması, daha sonrasında gelişen olaylar... Hepsi, hepsi harikaydı! Karakterler deseniz hepsi üzerinde ayrı ayrı düşünülüp yazılmış kişiler. Mara şu ana kadar gördüğüm en güçlü kadın karakter olabilir. Kendimi Mara'ya benzettiğim o kadar çok yer oldu ki... Kitaplardaki ruh ikizimi buldum. Ama favorim tabii ki Rae. Artık erkek karakterlerin "Sen benimsin." sözünden bıkkınlık gelmişti. "Sen hiç kimseye ait değilsin, sen Mara'sın. Sen ne istersen O'sun." diyen bir erkek karakter var karşımızda. Daha ne olsun? Birkaç ay önce kitap fuarda yazarla da tanıştım. O kadar tatlı biriydi ki. Yaklaşık 7-8 dakika sohbet ettik. Bazı sayfalara kendinden hatıralar bıraktı. 2. Kitabın sonuna küçük bir hatıra bıraktı. Yeri yerinden oynatacağına
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023967 okunma
İrem
Bu arada evet yazarın sohbeti çok iyidi gerçekten 10 dakika boyunca sohbet ediyordu 😅 çok tatlı biriydi kitaplarını getirenlere küçük notlar aldığını bende görmüştüm maalesef kitap yanımda olmadığı için kaçırdım 🙂
Klişe fantastiklerden sıkıldıysanız şans verin
8/10
·448 syf.··
2025 7. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 11 Temmuz 2025 00:30
(Spoi YOK) Ben artık fantastik kitaplarda ne olacağını ezberledim bayıyor derseniz bu kitabı okuyabilirsiniz. İnanılmaz ters köşeleri yoktu yalnızca bildiğimiz sürekli okuduğumuz olaylar değildi. Yazar fantastik olayları güçleri gerçekten çok güzel yazmıştı. Savaşa hazırlık sahneleri olsun birçok şey gerçekçi yazılmıştı. Bölümler gerçekten gereksiz uzatılmamıştı her şey tam olması gerektiği gibi kitapta yazılan her kelime altı dolu idi. Bomboş sayfalarca bizi geçiştirerek işgence edilmiyordu. Beni rahatsız eden tek kısım yani diyalog neredeyse çok azdı sadece Mara ve Rae'yi okuyor gibi geliyordu biraz daha diğer tanrılar ile Maranın sohbeti olsa çok daha iyi olurdu şöyle örnek vereyim Mara bir yere gidiyor ve orada 1 hafta süre geçiriyor ve kitapta yazılan "ben orada 1 hafta vakit geçirdim ve sonunda son gün geldi" gibi cümleler vardı yani daha fazla açılabilirdi bize çok güzel bilgi aktarımı yapılabilirdi cümlelerden birkaç anlam kendimiz çıkarsak çok daha güzel olurdu. Çoklu karakterler evet vardı ama onların hayatına değinseydik onların ağzından sayfalar okusaydık daha güzel olabilirdi (Yazar yan karakterler için ayrı kitap yazacağını söylemiş bir röportajında) Yan karakterlerin olması kitabı eğlendiriyordu gerçekten okurken sıkmıyordu her tipten karakter vardı. Mara güçlü karakterdi hakkı yenilemez kendisi kimseye muhtaç değildi. Sadece bu kitapta çok tekrar ediyordu mara sen özgür kadınsın, mara kimseye bağlı olmayan gibi kelimeler tekrar ediyordu. Mara'yı sevdim gerçekten o kadar güçlü yazılmasının hakkını veriyordu aptal haraketleri yoktu bazıları Mara'nın her yerde açık sözlü, dik konuşmasını sevmemiş ama hayır her karakter dört dörtlük olacak değil bunlar da karakterin kusurları her insan gibi Açıkçası kusursuz bir karakter yazılsaydı asıl onu sevmezdim
Roman
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023967 okunma
Book Butterfly isimli okura yanıt verildi
İrem
Ya teşekkür ederimmm Öyleyse Hemen yarın başlarım😍
Öznell
Puan vermedi·576 syf.··
2025 1. kitabı
Bence kitap akicilik acisindan okeydi.Karakter kadrosuda okey ama bence ahuzarin basina cok fazla sey geldi o biraz fazla abrtilmis onun disinde sevdim yaa nice 9,5/10 (lorenin attigi butun bolumleri okudum)
Bülbül Kapanı ILoresima · Ephesus Yayınları · 20243,713 okunma
İrem
Kitabı okuyacaktım neden yani direkt yazarsın ki
Öznell
Puan vermedi·576 syf.··
2025 1. kitabı
Bence kitap akicilik acisindan okeydi.Karakter kadrosuda okey ama bence ahuzarin basina cok fazla sey geldi o biraz fazla abrtilmis onun disinde sevdim yaa nice 9,5/10 (lorenin attigi butun bolumleri okudum)
Bülbül Kapanı ILoresima · Ephesus Yayınları · 20243,713 okunma
İrem
Neden spoi verdiğinizi belirten bir şey yazmadınız