Şuan uygulamaya girdim baktım herkes Ekim atı okuduklarım Kasım atı okuyacaklarım paylaşmış. Ben Ekim 1 kitabı zor bitirdim. Nasıl yapıyorsunuz. Ben neden hızlı okuyamıyorum. Yani nasıl kafam basmıyor. Ağlıyacağım neden ben bu kadar çok okuyamıyorum.