Hülya B.

Hülya B.
@Hulyammmm
Ah benim bu hâllerim.. Yüzüme tükürseler nisan yağmuru diyorum.. Neden ben böyleyim ya...
Reklam
Düşünelim her şeyi , sabah olur zaten birazdan... Hülya B.
Seni sen olduğun için seviyorum FENERBAHÇE'mmm.. Benim sana olan aşkım karşılıksız, sebepsiz, terkemiz... Yine yeniden sen, İlle de sen, hep sen, sen... ❤️❤️❤️ 💛 💙 ❤️ ❤️❤️
Seni sen olduğun için seviyorum FENERBAHÇE'mmm.. Benim sana olan aşkım karşılıksız, sebepsiz, terkemiz... Yine yeniden sen, İlle de sen, hep sen, sen... ❤️❤️❤️ 💛 💙 ❤️ ❤️❤️