Hülya B.

Hülya B.
@Hulyammmm
"Herkes beyaz bir ben mi karayım.?"
Reklam
İçim acıyor...
Ben kafayı derin düşüncelerle bozmadan.... Hommmm... Uyku, uyku, uyk, uy, u.....
İnsanoğlu olarak bazı şeyleri değiştirremememiz ne kadar kötü değil mi? Mesela ölmek zorunda olmamız, bizi en sevdiklerimizin gömmesi ve yalnız bırakması falan.. Korkunç değil mi? Bu saatte tam düşünecek şey.. Yine yapıyorum yapacağımı..
"Teklîf-i cennet eyleme kûyunda gönlüme Çün cennet ehlidür ne virürsen azâb ana" (G. 2/6)