Hayatının merkezine kimseyi koyma! Merkezde sen ol ki, dengeni kimse bozamasın. Bir ağırlığın olsun kendi yaşamında, hayatından geçip giden de girip kalan da bir sen değiller. Onlarla da olur, olmasalar da olur diyebil. Kimseye haddinden fazla değer verme! |HumD