İnsan muhtaçtır. İhtiyaç sahibidir. Bu ihtiyacından ötürü bir imkânı varsa önce kendine kullanır.Dolayısıyla başkasının ihtiyacı ve kendi ihtiyacı karşı karşıya geldiğinde seçimini kendinden yana yapar. Bu kötülük, hainlik değildir. Yanlış yapmak da değildir. Çünkü insan muhtaçtır. İhtiyaç sahibidir. Kendisi muhtaç bir insan benim hangi ihtiyacımı, ne kadar zaman karşılayabilir? Ya yana yana ihtiyaç duyulan şeyden haberi yoktur,ya haberi vardır imkânı yoktur, ya imkânı vardır isteği yoktur, ya da isteği vardır ama bugün için.