İnsan muhtaçtır. İhtiyaç sahibidir. Bu ihtiyacından ötürü bir imkânı varsa önce kendine kullanır.Dolayısıyla başkasının ihtiyacı ve kendi ihtiyacı karşı karşıya geldiğinde seçimini kendinden yana yapar. Bu kötülük, hainlik değildir. Yanlış yapmak da değildir. Çünkü insan muhtaçtır. İhtiyaç sahibidir. Kendisi muhtaç bir insan benim hangi ihtiyacımı, ne kadar zaman karşılayabilir? Ya yana yana ihtiyaç duyulan şeyden haberi yoktur,ya haberi vardır imkânı yoktur, ya imkânı vardır isteği yoktur, ya da isteği vardır ama bugün için.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu ülkenin sorunu ne sizce?
Terör.
Gelir dağılım eşitsizliği.
Trafik kazaları.
İşsizlik.
Şiddet.
Kadına şiddet.
Hukuka inancın kalmaması.
Torpil.
Darbeler.
Betonlaşma.
Tarih boyunca bitmeyen yolsuzluklar.
Beyin göçü.
Cari açık, dış borç.
Aşırı kalabalık nüfus.
Bedavadan kazanma alışkanlığı.
Siyasi kamplaşma...
Bunlar gibi onlarcasını sayabilirsiniz.
Oysa bunların hiçbiri bu güzel ülkenin sorunu değil. Tek bir sorunu var bu ülkenin; çağın gerisinde ve her dönem siyasetin etkisinde kalmış, ruhunu kaybetmiş, verimsiz bir eğitim sistemi.
O yukarıdaki maddeler sorun değil, sadece SONUÇ.