Kardeşlik duygularıyla kenetlenen bu insanlar, artık gerçekten birbirinden ayrılacaklardı...
Bir daha nerede,ne zaman, nasıl görüşebileceklerini ya da bu dünya gözüyle birbirlerini görüp göremeyeceklerini bilemiyorlardı. Bu bilinmezlik gerçekten yürek yakıcıydı.