Huriye KARADAĞ

Huriye KARADAĞ
@Huriye_k
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Sayfa 88·Kitabı okudu
Reklam
"Elleriniz ne kadar soğuktu!" dedim. Tereddütsüz cevap verdi: "Isıtın!"
Sayfa 72 - YKY·Kitabı okudu
Dünyada bana hiçbir şey, tabiattan melül bir insanın zorla gülmeye çalışması kadar acı gelmemiştir.
Sayfa 67 - YKY·Kitabı okudu
Bu oydu. Kürk Mantolu Madonna'ydı.
Sayfa 59 - YKY·Kitabı okudu
Kendimi bildim bileli, bütün günlerimi, bir insanı aramakla geçirmiş ve bu yüzden bütün diğer insanlardan kaçmıştım.
Sayfa 58 - YKY·Kitabı okudu
Reklam