Sen onların nasıl yaşadıklarını nereden bileceksin? Yoksa onların dostusun da sık sık ziyaret etmeye mi gidiyorsun? Burası bir cadde, delikanlı ve burada yaşanmaz, burada yalnızca alışveriş edilir. İnsanlar buraya çabucak bir uğrayıp hemen evlerine dönerler! İnsanlar buraya çıplak değil, giyinik gelirler...Giysilerin altında nasıl bir insan bulunduğunu kimse bilemez. İnsan yalnızca evinde apaçıktır , olduğu gibidir. Bir insanın evinin dört duvar arasında nasıl yaşadığını Sen nereden bileceksin?
İşte böyle canım evladım. İnsan her şeyi kendisi denemeli, kendisi yaşamalı, her şeyi kendi kendine öğrenmeli. Sen kendin öğrenmedin mi, kimse sana bir şey öğretmez.