Babaannem derdi ki;Yarini, yarenini iyi seç yavrum. İtle yatan, bitle kalkar. Gerekirse yalnızlıktan korkma;Sadece kendine tıngırtad yaşamın telini.. Dostun postu eskimez de, ederinden fazla değer verdiğin, yüzünün astarını çabuk yırtar.
Seni Seyrediyorum
Saçların uçuşurdu rüzgardan Yanından seni seyrederdim Güneş yakardı, deniz yakardı Sen konuşurdun, dinlerdim Gülerdin? Susardın, düşünürdün Benimle el ele yürürdün Yol biterdi. Görmezdim seni Zaman yıl yıl geçerdi Uzaktan çok uzaklardan Seni seyrederdim. ÖZDEMİR ASAF
Meltemin estiği gökyüzünde seni bekleyen bir özgürlük var, Gel gör ki sen;'Ya düşersem?' diye sorup duruyorsun. Peki canımın içi, Ya uçarsan?
YEDİ GÜZEL ADAM