Sizin adınızı bir tek, taşra orkestralarının hazin gıygıyında ‘çağdaşlık’ dersi vermeye ve ‘devrim vidası sıkmaya’ kalkıştığınızda farkediyorum.
Allah rızası için şu diyapazonla doğru bir akord yapın da sizi artık yerel siyasetin hezeyanlarında değil, evrensel müziğin ‘Diapason’larında görelim.