" Niçin yaşadığımı ? Daha öncede hiçbir zaman doğru dürüst bilememistim bunu. Allah aşkına, eroinmanlar niçin yaşar? Başkalarını da kendisiyle birlikte mahvetmek için mi ? "
Herkes düşünmüştür acaba farklı bir hayatım olsaydı nasıl olurdu diye. Bu kitap ile Pişmanlıklarimizi , keskelerimizi tekrarlardan hatırlayabiliriz. Romanın herkesin hayatına dokunacak anlamlara sahip olduğuna inaniyorum.
Günlük bir dil ile yazılmış, edebî anlatımı olmayan sade , akıcı, kuş misali bitiveren bir romandi. Derinlemesine incelenmesi gereken, yüzeysel okunmaması gereken bir eser. İnsan da olumlu izler bırakıyor. Matt Haig