hüsna

hüsna
@Husnasyr
It's my corner and I'm happy in my nook .
kıyı bucak kaçıran ben ruhumu sanki ne anlıyorum?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Uzak nedir? Kendimin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir?
yerimi yadırgamadım yerim olmadı zaten kendi mezarımdan başka
İnsanlar hangi dünyaya kulak kesilmişse öbürüne sağır
Sözlerimin anlamı beni ürkütüyor böylesine hazırlıklı değilim daha. Bilmek. Bu da ürkütüyor. Gene de biliyorum: Kapanmaz yağmurun açtığı yaralar çocuklarda.