hüsna

hüsna
@Husnasyr
It's my corner and I'm happy in my nook .
O sıralar beni üzen bir mesele vardı: ne ben kimseye benziyordum ne de herhangi biri bana. " tek başımayım, ama onlar hep birlik," diye düşünmekten kendimi alamıyordum. Pek toy olduğum meydandaydı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Niçin ben böyle arzularla yaratılmışım? Yoksa dünyaya gelişimin biricik sebebi varlığımın sadece bir yalan olduğu neticesine varmak mıdır? Maksat sadece bu mu? İnanmam. Gene de biliyor musunuz, bizim gibi yeraltı takımının dizginini sıkı tutmak gerektiği kanısındayım. Çünkü kırk yıl ses çıkarmadan otururuz, ama bir fırsatını bulup Yeryüzüne çıkarsak çenemizden kurtulamazsınız...
Hadi efendim, iş cetvelle aritmetiğe dayanınca, iki kere iki yalnızca dört ediyorsa, iradenin lafı mı kalır! İki kere iki, iradem karışmasa da dört edecek. İrade bu mudur!
Ama insan hayatı hem şuurlu, hem şuursuz olarak, káh aldanıp káh aldatarak devam edip gidiyor
Fakat gene unutmayalım ki hayat hayattır, karekökü almak değil.