Ruhunu mümkün olduğu kadar bedeniyle olan ilişkisinden ayıran ve bunu diğer insanlardan daha iyi başaran kişi gerçek bir filozof olarak ortaya çıkmaz mı?
Neden hepiniz Tanrıcılık oynuyorsunuz da cennetlik/cehenemlik diye onun bunun imanları hakkında tenkit yağdırıyorsunuz. Siz insansınız ve haddinizi bilin lütfen. Tanrıcılığı bırakın da biraz insanlıkla insan olduğu için insana değer verin. Bırakın herkes kendi işini yapsın!
Yaşamlar ses getirmiyor ki ölümler can yaksın. Öyle ki ölmek için önce yaşamak/varolmak gerekir. Hayatta kalmak değil, yaşamak. Ve sevin varolmak için.