Neden hepiniz Tanrıcılık oynuyorsunuz da cennetlik/cehenemlik diye onun bunun imanları hakkında tenkit yağdırıyorsunuz. Siz insansınız ve haddinizi bilin lütfen. Tanrıcılığı bırakın da biraz insanlıkla insan olduğu için insana değer verin. Bırakın herkes kendi işini yapsın!
Yaşamlar ses getirmiyor ki ölümler can yaksın. Öyle ki ölmek için önce yaşamak/varolmak gerekir. Hayatta kalmak değil, yaşamak. Ve sevin varolmak için.
Ölümüm değil de, hiç yaşamadan/varolmadan hayatın ve yaşamın suyundan içemeden varlığın getirdiği idrâkin zevkini tatmadan şu dünyadan göçmek endişesi ruhumu daraltıyor. Çünkü ruhumun en korktuğu acı bir hiç gibi yaşamak.
-Hüdanur