Elbette insan genellikle geçiciliğin anız tarlasını görürken geçmişteki çalışmasının, zevklerinin ve neşesinin sonuçlarıyla dopdolu olan ambarları unutur. Hiçbir şey olmamış kılınamaz ve hiçbir şey tamamen yok olamaz.
Yaşamda gerçekten bir anlam varsa, o halde ıstırapta da bir anlam olmalıdır. Istırap, kader ve ölüm gibi yaşamın alaşağı edilemez bir parçasıdır. Istırap ve ölüm olmadan insan yaşamı tam olmaz.