Seda Değirmenci

Seda Değirmenci
@Huzunkovan_
Psikolojik Danışman
30 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
İlkbahar gibi bir mevsim olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüksek insan dışına değil, içine kıymet verendir.
Hayatta hiçbir şey, uğrunda ölmek için istenmez. Her şey yaşamamız için olmalıdır. Hatta biraz ileri gideyim, kendi yaşamamız için...

Seda Değirmenci

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
2024 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Kalk, iki gözüm, iskeleye geldik. Günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hâkim olacağız. Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim.