Cok guzel bır kitap ve gercekten yılmadan askın pesınden gitmeyı gosterıyor bize her eziyetler karsı kardeşın İcin dayanıyor bir solukta okuyacanız bir kitap okumanızı tavsiye ediyorum :)
Beni çok etkiledi bu kitap saatlerce ağladım yazar dediği daha çok erken ama insanlar zamanı duramıyoruz bu yüzde geç kalmadan herşeyi zamanında yaşayın