Acıya karşı bağışıklık kazanmamızı sağlayacak bir yaşam tarzı olmadığını anlasak, her şey daha kolay olurdu. Mutluluğun doğasında acının da olduğunu. Biri olmadan öbürünün de olamayacağını.
İnsanlar şehir gibiydi. Kötü yönleri var diye o şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.