gülçin

gülçin
@Hypatia1
''Ahhh hafıza, huzurumun baş düşmanı'' Miguel De Cervantes
Doğu Perinçek üzerine
Şimdi, “Atatürk’te birleştik” diyor. Bir sloganı da bu değil mi, arkadaşlar, İP’in? “2000’e Doğru Dergisi”nde, Mart 1987’de. Bakın neler yazıyor, arkadaşlar: “Atatürk ve Allah”. Doğu Perinçek’in makalesinin başlığı: “Resmi Atatürkçülük iflas etmiştir. İçtihat kapısı kapanmıştır. Toplumumuzda, canlılık belirtisi kalmamış, hiçbir fikir üretemeyen, en taşlaşmış ideolojik çevre onlardır. Üniversitelerin en yeteneksiz, en cahil, en eyyamcı artık içi geçmiş unsurlarıyla bazı emekli askerler, mollalarınkinden farksız bir “ilim” anlayışının temsilcileri olarak gözüküyorlar. Şerhçidirler, Hepsi o. Öte yandan Kemalizmin devrimci geleneğine bağlı olanların ise nesli tükenmektedir. Çünkü Kemalizm bir ideoloji olarak devrimci rolünü tamamlamıştır.” (Doğu Perinçek, Sahte TKP’nin Revizyonist Programının Eleştirisi, Aydınlık Yayınları, Aralık 1976, s. 37.) Evet, arkadaşlar 1987’de İP’in şefi D. Perinçek söylüyor bunları, yazıyor.
Sayfa 52 - Derleniş Yayınları·Kitabı okudu
gülçin
bugün geldiğimiz noktada ne kadar hata yaptığını anlayıp Kemalizme sarılmış olamaz mı ?