Büşş

Büşş
@Hypatiaaaa
Eudaimonia Sosyoloji Divan Edebiyatı
Derin bir acı ve mutluluğu bir arada yaşıyorum... Karar verebilmenin mutluluğu ile onu özlemenin acısını... Ama biliyorum ki, onu yitirmedim. Ve verdiğim karar yüzünden onu hiç yitirmeyeceğim.
Sayfa 228·Kitabı okudu
Reklam
Bunca yıllık yaşamımda bir tek şunu öğrendim... Şu reçeteyi: mutlu olmadığın ortamdan kaç git. Bunun içinde güçlü ol, kendi kendine yet.
Sayfa 190·Kitabı okudu
“Nilay saçmalama, bir başkasının sağladığı zenginlikte yaşamak mı özgürlük.”
Sayfa 170·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Mutluluk, zamanı geldiğinde bırakıp gidebilmektir. Daha yaşanacak öyle çok şey var ki! Bu kavgamız hiç bitmeyecek.
İnsan ve Duygular