Büşş

Büşş
@Hypatiaaaa
Eudaimonia Sosyoloji Divan Edebiyatı
5/10
·115 syf.··
2020 1. kitabı
Akıcı bi dili olsa da, konu yetersiz ve eksikti. Betimlemeler güzeldi fakat çoğunlukla sıkıcıydı. Kitaptan bi diyalog: -Beni düşünme benim ömrüm böyle geçti, nereye gidiceksin? -bilmiyorum -iyi.. Bilmemek en iyisi Kitabı özetler nitelikteydi bence
Edebiyat
Uzun HikâyeMustafa Kutlu · Dergâh Yayınları · 202345,6bin okunma