Şimdilerde çoğu insan bir tür tüyler ürpertici sağduyu yüzünden ölüp gidiyor ve pişmanlık duymamaları gereken tek şeyin hataları olduğunu çok geç anlıyorlar.
İnsanlık kendini fazla ciddiye alıyor, dedi. Bu da, bence dünyanın ilk günahı. Eğer mağara adamları gülmeyi bilselerdi, insanlık tarihi daha farklı olurdu.