Bir insanı sevdiğini düşünmek,ona bunu söylemek ve ardından sarılmakla anlatılamayacak kadar mükemmeldir.Bir insanı öldürmek,ondan nefret ettiğini düşünmenin yanında daima kusurludur.Hiç bir davranış düşüncenin gerçek tercümesi değildir.
Bu kuralla tanıştığın günü ve bedeninden nefret ettiğini anımsıyorum.Ancak sonrasında davranışların,yaklaşık düşünceler olduğunu kabul edip buna göre yaşamaya devam ettiğini de anımsıyorum.Bu yüzden kimseyi gerçekten tanıdığını iddia edemeyeceğine yemin ettiğin gibi.