Sebepsiz sevmektir aşk. Nedeni olmadan bağlanmak birine.. Gözlerine baktığında erimektir içten içe. Ellerini tuttuğunda titremektir tüm benliğinle. Hatta sarılamamaktır utançtan,
Çünkü utanmaktır sevmek aslında. Sevmek nedir aslen ?
Ölmek mi uğruna ?
Yaşamak mı onunla ?
Sevmek mi ömür boyunca ?
Yoksa ayrılmak mı gerekince ?
Nedir insanı başkasına bağlayan ? Bilmez kimse bu soruların cevabını.. Kimi sever güzelini,
Kimi sever özelini....
Can YÜCEL 💯