kitabı yine önceden okumuştum aslında. beğenmiştim. tekrardan dönüp okumak istiyorum geri elime alacağım. o zamanlar beğenmiştim belki siz de beğenirsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
kitabı 2 yıl önce okuyup çok beğenmiştim. bugün kitaplığımda göz gezdirirken tekrar merak edip aldım elime. bendeki kitabın yayıncılığı başka ama burada bulamadığım için bu yayıncılığı seçtim. bendeki kitapta ilk fatma ile yusuf var. içinde bir sürü farklı hikaye mevcut ben beğendim.