‘’Peki yürekler,insanlara düşlerinin peşinden gitmek zorunda olduklarını neden söylemiyorlar? diye sordu delikanlı,Simyacı’ya.
‘’Çünkü bu durumda en çok,yürek acı çeker.Ve yürekler acı çekmekten hoşlanmazlar.’’
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
’Yüreğim acı çekmekten korkuyor,’’ dedi bir gece Simyacı’ya,aysız gökyüzüne bakarlarken.
‘’Yüreğine,acı korkusunun,acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle.Düşlerinin peşinde olduğu sürece hiçbir yürek kesinlikle acı çekmez.Çünkü araştırmanın her anı,Tanrı ve Sonsuzluk ile karşılaşma anıdır.’’