Masal Masal İçinde kitabını okurken öyle güzel bir dünyanın içine daldım çok muazzam bir güzellikteydi.Yazarın dili çok akıcı ve sıcaktı.Bazen gülümsetti,bazen de derin düşündürdü, bazen de üzdü.Sanki her sayfadaki kişiler bana da “buraya gel” diyordu ve ben de gittim,kendi bildiğim masallar gibiydi.Günümüzün masalını, bizim masalımızı anlatıyordu kitap.
İlk başta masal kitabı olarak çocuklara hitap eden bir kitap olarak düşünmüştüm ama masalların sadece çocuklar için değil büyüyen kalplerin, herkesin ihtiyacı olduğunu bir kez daha öğrendim. Okurken hem heyecanlandım hem de mutlu olup huzur buldum.Masal ile gerçek hayat iç içeydi.Bazı yerlerde daha öncesinden gördüğüm olayları anlatıyordu sanki ,bazı yerlerde ise bugünkü hayata dair düşündürdü.
Köradam,demirci,müezzin,şapkacı,kuyumcu hepsinin birbirinden farklı öyküleri vardı.Masallar olağanüstü olduğu söylenir ama yazar sanki gerçek hayatta olanı bize anlatıyordu.Hayat bazen bir masal gibi gelir bazen de masalın kendisi gibi görünür bu yüzden öykülerin hepsi hayattandı,içimizde var olan şeylerdi.Evet.Öyleydi…
Edebiyat hocam sayesinde okuduğum kitap hakkında olan düşüncelerimi anlattım,umarım okurken keyif alırsınız :))