Şimşek

Şimşek
@IKitapdar
“Hakim bey! Ben ölmiyim ya..”
İnsan her nefesini hayatını uzatmak için alır. Yine her nefeste hayatından bir nefeslik zaman azalır.
Edebiyat
Reklam
"Hani bazen yüksek bir yerde durursun da birden içinden aşağıya atlamak gelir ya ?"
Edebiyat
Belki saatler ters çalışsaydı mutlu olabilirdik..
Leylâ isteyen kişi Mecnun olmalı; Kendinden de, dünyasından da geçmeli. Sevenlerin sofrasına çağrılınca Ben körüm, ben dilsizim demeli.
Edebiyat
"...o sözler ki acıdır mapusane avlularında demirli kırbaçlar gibi şaklar..."
Şiir