Suheda

Suheda
@ISuheda
Hapsolduğu ağdan kurtulup özgürleşen hayat diye bir şey yok.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bağlanmak tüm acıların kaynağıdır
Çünkü yaşayan birinin kendi gerçekliği vardır. Giden kişinin gerçekliği yoktur, yalnızca düşüncelerde sürdürür varlığını. Düşüncelerden de silindi mi tamamen gitmiş demektir.
Bilmez misin ne kadar olağandır; her canlı ölmek zorundadadır.

Suheda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·477 syf.·
2025 1. kitabı
Sally Rooney
6.8/10 · 4.427 okunma