Elif Tavacı

Ne sen onu, ne o seni anlıyor. " Tanı, tanı, kendini tanı." İşe başla bir kere bu yönden. Sonra onu da anlayacaksın.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlık dünyayı doldurmuş. Sevmek, bir insanı sevmekle başlar her şey. Burda her şey bir insanı sevmekle bitiyor.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Tek başımaydım ve ağladım sessizce Fırtınanın uğultuları kulaklarımda çınlarken...
Sayfa 108·Kitabı okudu
Otuz yıldır evliler. Artık birbirlerine anlatacak hiçbir şeyleri yok. Yalnızlık insanın başına gelebilecek en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında olanın kim olduğuna bağlı.
Sayfa 103·Kitabı okudu