İbrahim

İbrahim
@Ibrahimykn
Yoruldum..
Sessizlik hiç bu kadar gürültülü olmamıştı.
Reklam
Bunca zaman geçti tek birşey hiç değişmedi. Bunca zaman içinde hep güvendiğim kişiler tarafından hayal kırıklığına uğradım. Ya düşman kazanmamakla hata yaptım ve güvendiğim insanlar düşmanın yapmayacaklarını yaptılar. Ne oldu bu dünyaya böyle.
Ruhum hayatımdan yoruldu.
Benim bu yaşamdaki ruh ikizim ( YALNIZLIK) olsa gerek.
Reklam