Adile Çimen

Adile Çimen
@Icewiizard
Bir kadında bir çocuk hayaleti anitsayac.com
Bu yapılan haksızlıklara artık bir dur demek istiyorum. Nerede özgür düşünce? Kendi hakkımızı, kültürümüzü, dinimizi, dilimizi, milletimizi savunamayacaksak kimse bize özgür olmaktan bahsetmesin! Bu platformda bulunan Dijwar arkadaşımızın gayet ölçülü bir şekilde yorumladığı düşüncelerinde haklıydı. Ben bir Türk olarak şunları ifade etmek istiyorum. Evet Türk olmaktan gurur duyuyorum. Milletimi en iyi şekilde korumak, sevmek, değerlerine sahip çıkmak benim görevim. Amaa sadece Türklerin bu topraklara hakim olduğunu düşünmek herkesin Türk olmasını istemek ve körü körüne, bilmeden, araştırmadan Türklüğü yüceltmek asla benim hakkım olamaz. Dijwar bir iletisinde İsmet Özelin düşüncelerini yorumlayarak görüşlerini ifade etmişti. Kendisi ne Türklere ne de Müslümanlara herhangi bir hakarette bulunmadı. En önemlisi ırkçılık yapmadı. Kendi milletinin değerlerine sahip çıktığı için tepki gördü. Bakın! Sadece Kürtler var en yüce biziz demedi. Kürtlerin ve Kürtçenin varlığını kanıtlara dayanarak ifade etti ve İsmet Özelin görüşüne kanıtlar sunarak tepkisini gösterdi. Ama ne oldu, doğruları okuduklarında çok beklemeden iletiyi sildirdiler. İleti silindi evet ama bu gerçekler hâlâ var arkadaşlar hiçbir şey yok olmadı! Bitmedi. Peki neden bu İsmet Özelin mutlak Türklük çağrısı en çok Kürtleri hedef alıyor?.. Çünkü bu topraklarda Kürtler yok sayılamayacak kadar çoklar.. Çünkü kendilerine ait bir dilleri var.. Çünkü kültürleri, folklörleri, dengbejleri, birçok sanat eserleri ve sanatçıları değer görecek varlıkta. Ben her zaman ırkçılık ve bölücülük görüşlerinden uzak; bu topraklarda Kürtlerin ve diğer kardeşlerimizin varlığına saygı duyarak yaşanması taraftarıyım. Osmanlıdaki uygulama esas alınsın isterim. Gönderinin altına yorumlarınızı beklerim. Düşüncelerimizi kanıtlarla
1000Kitap
Ramazan Aydın isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Umarım düzeltilir.. Çok yerinde sözlerle açıklamışsınız. Teşekkür ederim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu yapılan haksızlıklara artık bir dur demek istiyorum. Nerede özgür düşünce? Kendi hakkımızı, kültürümüzü, dinimizi, dilimizi, milletimizi savunamayacaksak kimse bize özgür olmaktan bahsetmesin! Bu platformda bulunan Dijwar arkadaşımızın gayet ölçülü bir şekilde yorumladığı düşüncelerinde haklıydı. Ben bir Türk olarak şunları ifade etmek istiyorum. Evet Türk olmaktan gurur duyuyorum. Milletimi en iyi şekilde korumak, sevmek, değerlerine sahip çıkmak benim görevim. Amaa sadece Türklerin bu topraklara hakim olduğunu düşünmek herkesin Türk olmasını istemek ve körü körüne, bilmeden, araştırmadan Türklüğü yüceltmek asla benim hakkım olamaz. Dijwar bir iletisinde İsmet Özelin düşüncelerini yorumlayarak görüşlerini ifade etmişti. Kendisi ne Türklere ne de Müslümanlara herhangi bir hakarette bulunmadı. En önemlisi ırkçılık yapmadı. Kendi milletinin değerlerine sahip çıktığı için tepki gördü. Bakın! Sadece Kürtler var en yüce biziz demedi. Kürtlerin ve Kürtçenin varlığını kanıtlara dayanarak ifade etti ve İsmet Özelin görüşüne kanıtlar sunarak tepkisini gösterdi. Ama ne oldu, doğruları okuduklarında çok beklemeden iletiyi sildirdiler. İleti silindi evet ama bu gerçekler hâlâ var arkadaşlar hiçbir şey yok olmadı! Bitmedi. Peki neden bu İsmet Özelin mutlak Türklük çağrısı en çok Kürtleri hedef alıyor?.. Çünkü bu topraklarda Kürtler yok sayılamayacak kadar çoklar.. Çünkü kendilerine ait bir dilleri var.. Çünkü kültürleri, folklörleri, dengbejleri, birçok sanat eserleri ve sanatçıları değer görecek varlıkta. Ben her zaman ırkçılık ve bölücülük görüşlerinden uzak; bu topraklarda Kürtlerin ve diğer kardeşlerimizin varlığına saygı duyarak yaşanması taraftarıyım. Osmanlıdaki uygulama esas alınsın isterim. Gönderinin altına yorumlarınızı beklerim. Düşüncelerimizi kanıtlarla
1000Kitap
Şoreşger KARAKOL isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Teşekkür ederim, en güzel Dijwar dile getirdi düşüncelerini (gerçekleri)
Bu yapılan haksızlıklara artık bir dur demek istiyorum. Nerede özgür düşünce? Kendi hakkımızı, kültürümüzü, dinimizi, dilimizi, milletimizi savunamayacaksak kimse bize özgür olmaktan bahsetmesin! Bu platformda bulunan Dijwar arkadaşımızın gayet ölçülü bir şekilde yorumladığı düşüncelerinde haklıydı. Ben bir Türk olarak şunları ifade etmek istiyorum. Evet Türk olmaktan gurur duyuyorum. Milletimi en iyi şekilde korumak, sevmek, değerlerine sahip çıkmak benim görevim. Amaa sadece Türklerin bu topraklara hakim olduğunu düşünmek herkesin Türk olmasını istemek ve körü körüne, bilmeden, araştırmadan Türklüğü yüceltmek asla benim hakkım olamaz. Dijwar bir iletisinde İsmet Özelin düşüncelerini yorumlayarak görüşlerini ifade etmişti. Kendisi ne Türklere ne de Müslümanlara herhangi bir hakarette bulunmadı. En önemlisi ırkçılık yapmadı. Kendi milletinin değerlerine sahip çıktığı için tepki gördü. Bakın! Sadece Kürtler var en yüce biziz demedi. Kürtlerin ve Kürtçenin varlığını kanıtlara dayanarak ifade etti ve İsmet Özelin görüşüne kanıtlar sunarak tepkisini gösterdi. Ama ne oldu, doğruları okuduklarında çok beklemeden iletiyi sildirdiler. İleti silindi evet ama bu gerçekler hâlâ var arkadaşlar hiçbir şey yok olmadı! Bitmedi. Peki neden bu İsmet Özelin mutlak Türklük çağrısı en çok Kürtleri hedef alıyor?.. Çünkü bu topraklarda Kürtler yok sayılamayacak kadar çoklar.. Çünkü kendilerine ait bir dilleri var.. Çünkü kültürleri, folklörleri, dengbejleri, birçok sanat eserleri ve sanatçıları değer görecek varlıkta. Ben her zaman ırkçılık ve bölücülük görüşlerinden uzak; bu topraklarda Kürtlerin ve diğer kardeşlerimizin varlığına saygı duyarak yaşanması taraftarıyım. Osmanlıdaki uygulama esas alınsın isterim. Gönderinin altına yorumlarınızı beklerim. Düşüncelerimizi kanıtlarla
1000Kitap
xecê isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Birbirimizi anladığımızı düşünüyorum :) Biraz araştırınca ve düşünce doğru olan bulunuyor zaten. Ben doğru olanın saygı duyulması gerektiği taraftarıyım.
Bu yapılan haksızlıklara artık bir dur demek istiyorum. Nerede özgür düşünce? Kendi hakkımızı, kültürümüzü, dinimizi, dilimizi, milletimizi savunamayacaksak kimse bize özgür olmaktan bahsetmesin! Bu platformda bulunan Dijwar arkadaşımızın gayet ölçülü bir şekilde yorumladığı düşüncelerinde haklıydı. Ben bir Türk olarak şunları ifade etmek istiyorum. Evet Türk olmaktan gurur duyuyorum. Milletimi en iyi şekilde korumak, sevmek, değerlerine sahip çıkmak benim görevim. Amaa sadece Türklerin bu topraklara hakim olduğunu düşünmek herkesin Türk olmasını istemek ve körü körüne, bilmeden, araştırmadan Türklüğü yüceltmek asla benim hakkım olamaz. Dijwar bir iletisinde İsmet Özelin düşüncelerini yorumlayarak görüşlerini ifade etmişti. Kendisi ne Türklere ne de Müslümanlara herhangi bir hakarette bulunmadı. En önemlisi ırkçılık yapmadı. Kendi milletinin değerlerine sahip çıktığı için tepki gördü. Bakın! Sadece Kürtler var en yüce biziz demedi. Kürtlerin ve Kürtçenin varlığını kanıtlara dayanarak ifade etti ve İsmet Özelin görüşüne kanıtlar sunarak tepkisini gösterdi. Ama ne oldu, doğruları okuduklarında çok beklemeden iletiyi sildirdiler. İleti silindi evet ama bu gerçekler hâlâ var arkadaşlar hiçbir şey yok olmadı! Bitmedi. Peki neden bu İsmet Özelin mutlak Türklük çağrısı en çok Kürtleri hedef alıyor?.. Çünkü bu topraklarda Kürtler yok sayılamayacak kadar çoklar.. Çünkü kendilerine ait bir dilleri var.. Çünkü kültürleri, folklörleri, dengbejleri, birçok sanat eserleri ve sanatçıları değer görecek varlıkta. Ben her zaman ırkçılık ve bölücülük görüşlerinden uzak; bu topraklarda Kürtlerin ve diğer kardeşlerimizin varlığına saygı duyarak yaşanması taraftarıyım. Osmanlıdaki uygulama esas alınsın isterim. Gönderinin altına yorumlarınızı beklerim. Düşüncelerimizi kanıtlarla
1000Kitap
xecê isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Yazımdan kurmaca diye bahsediyorsun ama fark edersen eğer kendi düşüncelerimden çıkmış olduğu çok belli. Ben bir farkındalık için yazdım bunu. Doğru olanın bu olduğunu düşündüğüm için. ayrıca kimseyi de suçlu tutmadım, bir Türk olarak eleştirdim. kurmaca olduğunu düşünmendeki sebep ne merak ediyorum doğrusu.
Bu yapılan haksızlıklara artık bir dur demek istiyorum. Nerede özgür düşünce? Kendi hakkımızı, kültürümüzü, dinimizi, dilimizi, milletimizi savunamayacaksak kimse bize özgür olmaktan bahsetmesin! Bu platformda bulunan Dijwar arkadaşımızın gayet ölçülü bir şekilde yorumladığı düşüncelerinde haklıydı. Ben bir Türk olarak şunları ifade etmek istiyorum. Evet Türk olmaktan gurur duyuyorum. Milletimi en iyi şekilde korumak, sevmek, değerlerine sahip çıkmak benim görevim. Amaa sadece Türklerin bu topraklara hakim olduğunu düşünmek herkesin Türk olmasını istemek ve körü körüne, bilmeden, araştırmadan Türklüğü yüceltmek asla benim hakkım olamaz. Dijwar bir iletisinde İsmet Özelin düşüncelerini yorumlayarak görüşlerini ifade etmişti. Kendisi ne Türklere ne de Müslümanlara herhangi bir hakarette bulunmadı. En önemlisi ırkçılık yapmadı. Kendi milletinin değerlerine sahip çıktığı için tepki gördü. Bakın! Sadece Kürtler var en yüce biziz demedi. Kürtlerin ve Kürtçenin varlığını kanıtlara dayanarak ifade etti ve İsmet Özelin görüşüne kanıtlar sunarak tepkisini gösterdi. Ama ne oldu, doğruları okuduklarında çok beklemeden iletiyi sildirdiler. İleti silindi evet ama bu gerçekler hâlâ var arkadaşlar hiçbir şey yok olmadı! Bitmedi. Peki neden bu İsmet Özelin mutlak Türklük çağrısı en çok Kürtleri hedef alıyor?.. Çünkü bu topraklarda Kürtler yok sayılamayacak kadar çoklar.. Çünkü kendilerine ait bir dilleri var.. Çünkü kültürleri, folklörleri, dengbejleri, birçok sanat eserleri ve sanatçıları değer görecek varlıkta. Ben her zaman ırkçılık ve bölücülük görüşlerinden uzak; bu topraklarda Kürtlerin ve diğer kardeşlerimizin varlığına saygı duyarak yaşanması taraftarıyım. Osmanlıdaki uygulama esas alınsın isterim. Gönderinin altına yorumlarınızı beklerim. Düşüncelerimizi kanıtlarla
1000Kitap
xecê isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Evet Türküm. Kürtleri de Kürtçe eserleri de çok seviyorum ve saygı duyuyorum.